می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را Chapati
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را Chapati

می تواند بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را Chapati؟ Chapati اصلی رایج در بسیاری از کشورهای آسیایی، به ویژه در هند، نپال، بنگلادش و پاکستان است، مواد خام گندم است، بنابراین آن را بی خطر است آن را بخورم. اما به عنوان یک بیماری کلیوی، باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت. من امیدوارم که مطالب زیر می تواند به شما در مدیریت رژیم غذایی کمک کند.

از آنجا که مراحل مختلف از نشانه های مختلف، بنابراین بیمار باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را. برای افرادی که در مراحل اولیه است اما با تورم واضح در بدن هستند، آنها باید مصرف نمک و مایعات کنترل، هر دو از آنها را تشدید تورم. برای افراد مبتلا به مقدار زیادی از نشت پروتئین، آنها باید از مصرف غذاهای با پروتئین بالا کنترل کند، اما به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن، آنها را انتخاب کنید باید بعضی از مواد غذایی با کیفیت بالا به غذا خوردن. برای افرادی که در مراحل پیشرفته هستند هیچ ادرار یا حجم ادرار کم است، آنها باید از نزدیک با توجه به پتاسیم آنها را، که می تواند کمک به جلوگیری از hyperpotassemia، که یک بیماری تهدید کننده زندگی پرداخت.

فوق شایعترین علائم، اگر شما علائم دیگر، شما می توانید خود را متخصص تغذیه یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می تواند به شما کمک کند را به یک رژیم غذایی مناسب. شما می دانید که یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی را افزایش دهد، اما یک رژیم غذایی بد ممکن است اثر درمانی را کاهش دهد، بنابراین می توانم توجه بالا به آن.

به جز رژیم غذایی، شما همچنین باید یک درمان مناسب است که نکته کلیدی برای درمان بیماری های کلیوی است. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند برای کنترل بیماری، حتی از آن معکوس، برای اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما مشاوره رایگان در اسرع وقت فراهم کند.





:: برچسب‌ها: CKD رژیم غذایی، CKD، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: